wtorek, 29 sierpnia 2017

Piękny i brzydki Personal Branding - drobne case study


W Szkole podstawowej pani katechetka, cudowna kobieta, która dla mnie była trzecią, a dla innych zastępczą babcią, opowiedziała nam historię o człowieku, który chcąc zdobyć sławę spalił świątynię Bożą.
Na podstawie tej historii wytłumaczyła nam, że są dwa rodzaje sławy: piękna i brzydka.
Człowiek, który spalił świątynie stał się sławny. Ale nie ma w tej sławie niczego godnego naśladowania, niczego pięknego.
Ten przykład można idealnie przełożyć na szeroko pojęty PR i personal branding. Zastanów się więc, jak chcesz, by Cię postrzegano. Jaką sławą chciałbyś się okryć.
Inspiracją do tej refleksji były dla mnie ostatnie posty i afera z powodu skrytykowania premier Szydło przez Dorotę Wróblewską. Dorota Wróblewska - oficjalny blog jest dla mnie przykładem czarnego personal brandingu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz