Na początku był blog.pl. Był sam początek lat 2000.
Po
masowym zachłyśnięciu się możliwością dzielenia się swoimi
myślami, jaką owa platforma dawała, nieliczni nie mieli tam
swojego miejsca.
A
ja, jako nieliczna miałam stałe łączę internetowe.
Nie
jestem typem rynkowego pioniera. Jestem raczej modowym sceptykiem.
No
więc kiedy blogi mieli już wszyscy, założyłam go i ja.
To
było Moje Pastwisko Myśli. Takim mianem go określałam, mimo że
jego adres, jak nie trudno się domyślić, brzmiał dzoolka, a po
kropce cała reszta adresu.
Po
kilku latach, w wyniku zmian na serwerach bloga, straciłam dostęp
do swojego pastwiska myśli. Mimo kilku wymian maili, nie udało mi
się go wyegzekwować.
Blog
jednak był i miał całkiem niezłą ilość wejść.
Poza
moimi przemyśleniami, opowiadaniami było to miejsce do dzielenia
się przygodami z podróży, które, w czasie jego świetności,
odbywałam licznie.
Na
początku tego roku przypadkiem natknęłam się na informację o
tym, że portal ma zostać zamknięty. Na życzenie użytkowników,
czas jego destrukcji został wydłużony, ale mi mimo to nie udało
się na czas zapisać wszystkich danych i Moje Pastwisko Myśli
przestało istnieć.
Myśli
jednak nadal mam i to różne, nie tylko te związane z ubiorem,
które wiercąc się i tłocząc mocno mi czasem doskwierają cisnąc
się pod czaszką. Wtedy po prostu muszę je gdzieś wypaść.
I
tak, jak również dlatego powstał blog, całkiem nowy i całkiem
inny od poprzedniego, na którym, jakieś 15 lat później znów
zamierzam paść swoje myśli.
Moje myśli są absolutnie nie związane z tym,
co dzieje się wokół, bo, jako że jestem na informacyjnej diecie -
bez radia, telewizora i e-prasy, co się dzieje, nie mam pojęcia.
Mam za to swoje myśli i swoje nowe, zielone pastwisko, na którym Cię serdecznie witam.
______________
O AUTORCE
Julia Daroszewska od ośmiu lat zajmuje się ogólnie pojętym marketingiem. Potrafi skutecznie wykorzystywać wszelkie dostępne na rynku narzędzia, co przekłada się na duże zasięgi i budowanie świadomości wspieranych przez nią marek.
Prowadzi firmę, której główną dziedziną jest wsparcie w zakresie szeroko pojętego Marketingu i Strategii Przedsiębiorstwa. Oferuje pomoc w budowaniu marek tworząc dla nich skuteczne plany działania na konkurencyjnych rynkach.
Julia Daroszewska prowadzi również szkolenia z tworzenia skutecznych profili/kont na LinkedIn i Facebooku - największych Mediów Społecznościowych wspierających biznes.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz