Mówi
się, że jeśli zamkną ci drzwi, spróbuj wejść oknem.
No
właśnie, mówi się, ale to co, co się mówi i powtarza, nie
zawsze ma sens.
Każde
zatrzaśnięte przed nosem drzwi motywują do szukania okna. Ale
każde zatrzaśnięte i zaryglowane powinny być znakiem, że czas
odwrócić się na pięcie i zacząć szukać innego budynku z innymi
drzwiami.
Nie
zawsze warto brać do ręki taran i tracić z nim energię na walkę,
która wcale nie musi zakończyć się sukcesem.
Może
się udać, ale można też tak się zmęczyć, że zabraknie nam
energii na jakiekolwiek działania związane z szukaniem innych
drzwi.
Czasem
warto się odwrócić i poszukać sobie nowych drzwi w zupełnie
innym budynku, które są otwarte. I to na oścież!
Może
się też zdarzyć, że trafisz na takie, w których wręcz powitają
cię z otwartymi ramionami!
Innym
rozwiązaniem może być wybudowanie sobie własnego budynku i
wstawienie do niego własnych drzwi. Takich, jakie chcesz, idealnych,
twoich.
Potem
sam będziesz decydować, czy je otworzysz, czy zabarykadujesz. Z
pewnością jednak zrobisz to z większą świadomością. Ze
świadomością kogoś, kto, zrozumie zarówno przysłowiowego sytego
jak i głodnego. Kogoś, kto będzie wiedział, jak to jest stać
przed nimi i co to znaczy łapać za klamkę od środka.
______________
O AUTORCE
Julia Daroszewska od ośmiu lat zajmuje się ogólnie pojętym marketingiem. Potrafi skutecznie wykorzystywać wszelkie dostępne na rynku narzędzia, co przekłada się na duże zasięgi i budowanie świadomości wspieranych przez nią marek.
Prowadzi firmę, której główną dziedziną jest wsparcie w zakresie szeroko pojętego Marketingu i Strategii Przedsiębiorstwa. Oferuje pomoc w budowaniu marek tworząc dla nich skuteczne plany działania na konkurencyjnych rynkach.
Julia Daroszewska prowadzi również szkolenia z tworzenia skutecznych profili/kont na LinkedIn i Facebooku - największych Mediów Społecznościowych wspierających biznes.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz