poniedziałek, 4 lutego 2019

Dlaczego CEO pracujący dla CEO na pół etatu to dobra inwestycja


Na jednej z ostatnich rozmów dot. (współ)pracy Pan Prezes, który jak się okazało, doskonale zapoznał się ze wszystkimi moimi wywiadami i wiedział o mnie więcej niż moi hejterzy, wypomniał mi:

- Jak pani chce u nas pracować, skoro w tym roku planuje pani "podbój europy"?!

Wyjaśniam, tak na forum:
Własna, MAŁA firma daje możliwość rozwoju tylko do pewnego momentu. Żeby pójść dalej i mój dalej się rozwijać, trzeba mieć kontakt z ludźmi, najlepiej innymi CEO.

Piwo po pracy to nie to samo. CEO w pracy jest 24h/7/365. Przy piwie z innymi CEO może spróbować się na chwilę wyłączyć i o firmie NIE myśleć.

Praca dla innej, nawet nieco większej firmy, nawet na pół etatu jest doskonałym sposobem na jej wsparcie swoim doświadczeniem nie wpędzając jej przy tym w wysokie koszty związane z posiadaniem pracownika.

Bo pół to jednak mniej niż cały etat, co prawda nie mniej o "pół" ale jednak mniej.
Do tej pory żadna firma, która współpracowałam na takiej właśnie "połowicznej" zasadzie nie odczuwała tego, że drugie "pół" wykorzystuję na inne, swoje rzeczy.

Żadna.

Pan Prezes jednak nie dał mi szansy, miażdżąc mnie na rozmowie kwalifikacyjnej, na której stawiłam się po 3,5h snu. (No tak wyszło. Rozmowa była w innym mieście, a ja bałam się, że budzik mi nie zadzwoni). Po 3,5 godziny snu nie byłam w stanie myśleć dostatecznie szybko, żeby zorientować się, że cała rozmowa kręci się wokół MOICH marek, a nie produktu mojego potencjalnego pracodawcy.

Tak więc Pan Prezes nie dał mi szansy, co jednak może być dobrą wiadomością dla firm potrzebujących wsparcia w kwestii wejścia na rynki zagraniczne.
Jestem "do zaadoptowania" 8-)

______________

O AUTORCE

Julia Daroszewska od ośmiu lat zajmuje się ogólnie pojętym marketingiem. Potrafi skutecznie wykorzystywać wszelkie dostępne na rynku narzędzia, co przekłada się na duże zasięgi i budowanie świadomości wspieranych przez nią marek.

Prowadzi firmę, której główną dziedziną jest wsparcie w zakresie szeroko pojętego Marketingu i Strategii Przedsiębiorstwa. Oferuje pomoc w budowaniu marek tworząc dla nich skuteczne plany działania na konkurencyjnych rynkach.

Julia Daroszewska prowadzi również szkolenia z tworzenia skutecznych profili/kont na LinkedIn i Facebooku - największych Mediów Społecznościowych wspierających biznes.


______________

           Insta       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz