Karkonosze.
Nastawiasz
nawigację na najbliższą Biedronkę. Zachwycając się widokiem
ośnieżonych, górskich szczytów przejeżdżasz przez kilka
miejscowości pokonując odległość porównywalną z trasą z wrocławskiego Biskupina na Plac Dominikański.
Docierasz
nie do tego sklepu, do którego planowałeś, bo okolicznych
miejscowościach ulice mają takie same nazwy i nawigacja zdurniała.
W
sklepie dwie miłe panie, w tym ekspedientka i klientka tak tłumaczą
ci drogę do Biedronki, do której pierwotnie jechałeś, że
niejedna harcerska mapa może się schować.
Bez
problemu docierasz do drugiego sklepu i angażujesz tamtejszą
ekspedientkę w przerzucenie stosu ciężkich kartonów z meblami, bo
akurat masz kaprys zobaczyć, jak wygląda szafa, która leży na
samym jego dnie.
Przy
kasie, którą pani otworzyła specjalnie dla ciebie, (bo do drugiej
była bardzo duża kolejka), zmieniasz zdanie co kupna regału na
książki za 130zł, bo jego cena wzrosła o 30,01zł, od kiedy
ostatnio chciałaś go kupić i bierzesz tylko dwie wody po 69 groszy
każda, na co powieka pani kasjerki nawet nie drgnie ze
zdenerwowania.
Kierowców na karkonoskich ulicach można podzielić na niezwykle życzliwych, którzy zawsze przepuszczają tych próbujących wyjechać z bocznych uliczek, nawet, kiedy nie ma takiej potrzeby oraz na buraków, którzy, tak, jak ja, nie uznają kobiet-kierowców.
Na
szczęście ilością na drogach przeważają ci pierwsi.
Na zdjęciu moje pranie. Po tak krótkim pobycie tutaj ilość brudnych (w tym momencie już czystych) skarpetek jest wręcz zastanawiająca. Patrząc na tę ilość mam wrażenie, jakbym nieświadomie chodziła na czworaka, ubierając skarpetki na wszystkie cztery kończyny.
_________________
O AUTORCE
Julia Daroszewska od ośmiu lat zajmuje się ogólnie pojętym marketingiem. Potrafi skutecznie wykorzystywać wszelkie dostępne na rynku narzędzia, co przekłada się na duże zasięgi i budowanie świadomości wspieranych przez nią marek.
Prowadzi firmę, której główną dziedziną jest wsparcie w zakresie szeroko pojętego Marketingu i Strategii Przedsiębiorstwa. Oferuje pomoc w budowaniu marek tworząc dla nich skuteczne plany działania na konkurencyjnych rynkach.
Julia Daroszewska prowadzi również szkolenia z tworzenia skutecznych profili/kont na LinkedIn i Facebooku - największych Mediów Społecznościowych wspierających biznes.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz