W swojej książce "Zjedz tę żabę" Brian Tracy napisał o źródłach swoich sukcesów: zdradza, że pytał lepszych od siebie oraz ludzi, którzy byli w karierze zawodowej dalej niż on, jak tam doszli, co zrobili oraz jak działają.
Uzyskawszy
odpowiedź, od razu wdrażał otrzymane wytyczne w życie.
Zainspirowana
jego metodą postanowiłam zrobić to samo, bo moje marzenie o
wspieraniu zarządu centrów handlowych jest wciąż
niespełnione.
W
2009 roku ponad 100 stron swojej pracy magisterskiej poświęciłam
tematowi Zarządzania WOH (Wielkopowierzchniowymi Obiektami
Handlowymi) koncentrując się przede wszystkim na Centrach
Handlowych najnowszych generacji.
![]() |
fot. Sławomir Szczepaniec |
Ponieważ
na rynku dostępna była tylko jedna książka, pracę oparłam
głównie na wywiadach: z zarządem jednego z wrocławskich C.H., z
architektem, z inżynierem specjalistą od BMS-ów (Building
Maintenance Systems), któremu jedno z centrów zleciło stworzenie
systemu wspomagającego zarządzanie, a służącego do monitorowania
ilości osób poruszających się poszczególnymi korytarzami w
obiekcie.
Zapytałam
kilka osób piastujących stanowiska kierownicze w C.H., co mogą mi
poradzić w kwestii spełnienia marzenia.
Odpowiedź
nigdy nie nadeszła.
Drugim
marzeniem jest możliwość stanięcia po drugiej stronie sali
wykładowej, bo swoje na wykładach wysiedziałam.
I,
wbrew opinii wielu, mam coś do powiedzenia zarówno studentom w
wieku studenckim, jak i tym podyplomowym. Lata nauki przekute na
praktykę oraz dwa bankructwa (mimo że wg. mojego
najskuteczniejszego mentora bankructwo ma całkiem inną definicję
niż sądzę) i wypracowane portfolio stoją za mną murem.
O to
zapytałam znajomego z zagranicznej uczelni, którą kończyłam.
W
odpowiedzi przeczytałam: I think that is not so easy to get in.
I to
cała odpowiedź.
Sam
nie tylko wykłada, ale w tym momencie kieruje oddziałem mojej byłej
uczelni, z którą sam nie miał nic wspólnego.
Czy
Brian Tracy kłamał? Czy Ameryka aż tak różni się od Europy?
__________________________
__________________________
O AUTORCE
Julia Daroszewska od ośmiu lat zajmuje się ogólnie pojętym marketingiem. Potrafi skutecznie wykorzystywać wszelkie dostępne na rynku narzędzia, co przekłada się na duże zasięgi i budowanie świadomości wspieranych przez nią marek.
Prowadzi firmę, której główną dziedziną jest wsparcie w zakresie szeroko pojętego Marketingu i Strategii Przedsiębiorstwa. Oferuje pomoc w budowaniu marek tworząc dla nich skuteczne plany działania na konkurencyjnych rynkach.
Julia Daroszewska prowadzi również szkolenia z tworzenia skutecznych profili/kont na LinkedIn i Facebooku - największych Mediów Społecznościowych wspierających biznes.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz