Napisał
do mnie niedawno jeden niedoszły prawnik, że, żeby ubiegać się o
stanowiska kierownicze powinnam "poświecić trochę czasu i
zostać analitykiem FP&A".
Nie
wiedziałam, czym jest "FP&A", więc musiałam zapytać.
Okazuje
się, że to dział finansów, analiz i controllingu...
Artykuł został przeniesiony na stronę Gingers Magazine do działu Kariera - kontynuuj jego czytanie...
Artykuł został przeniesiony na stronę Gingers Magazine do działu Kariera - kontynuuj jego czytanie...
______________
O AUTORCE
Julia Daroszewska od ośmiu lat zajmuje się ogólnie pojętym marketingiem. Potrafi skutecznie wykorzystywać wszelkie dostępne na rynku narzędzia, co przekłada się na duże zasięgi i budowanie świadomości wspieranych przez nią marek.
Prowadzi firmę, której główną dziedziną jest wsparcie w zakresie szeroko pojętego Marketingu i Strategii Przedsiębiorstwa. Oferuje pomoc w budowaniu marek tworząc dla nich skuteczne plany działania na konkurencyjnych rynkach.
Julia Daroszewska prowadzi również szkolenia z tworzenia skutecznych profili/kont na LinkedIn i Facebooku - największych Mediów Społecznościowych wspierających biznes.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz