19 sierpnia 2014 to jeden z historycznych dni mojego biznesu. To dzień, który rozpoczął historię Dżemstera.
Historyczna chwila,
historyczny dzień - 19 sierpnia 2014 roku, o którym przypomniał
dziś Facebook. Dzień, od którego zaczęła się cała, dziejąca
się dziś, tu i teraz historia.
A było to tak:
Muszę znaleźć
sobie nowe hobby. Dziś musiałam się oficjalnie pożegnać ze
sportem. Zdarzyło się do drugi raz w życiu, więc myślę, że
zniosę to łatwiej.
Tym razem jest to
jednak koniec na prawdę.
Proszę Was zatem
o pomoc w znalezieniu nowego hobby!
Nie może to być
nic związanego ze sportem, ani nadwyrężającego wzrok.
Nie lubię
szydełkowania i szachów. Fotografia też odpada, bo już mi się
znudziła.
Mam dwa pomysły.
Jeden wymagający funduszy, a drugi - nie. Ciekawe, czy ktoś wymieni
chociaż jeden z nich.
Póki co robimy
burze mózgów. Nie ograniczajcie się do budżetu!
To w owym dniu
napisałam na swoim profilu na Facebooku. W ramach analizy i metody
skojarzeń powstał pomysł na Marmoladę Tajemniczą, która była
babcią Dżemstera.
Pierwsza dokumentacja
Marmolady Tajemniczej pochodzi z października 2014 roku, czyli z
dwóch miesięcy po pojawieniu się potrzeby nowego hobby.
![]() |
14
kwietnia 2015, fot. POMELOGO
|
![]() |
12
kwietnia 2015
|
Dżemster, jako ten właściwy Dżemster, zarówno z nazwy, jak i składu urodził się w grudniu 2015 roku. W czerwonym, mikołajkowym stroju promowany był jako "Prezent na ostanią chwilę" - coś pysznego i oryginalnego, bo nie do dostania w każdym sklepie.
Pół
roku później pojawiła się Dżemsterina, która w lipcu 2017 roku raze z Dżemsterem wzięła udział w sesji ślubnej promując produkt, jako idealny dodatek do "weselnej dodacji", żeby koprta nie była za płaska.
![]() |
21
grudnia 2016, POMELOGO
|
![]() |
21
lipca 2016, POMELOGO
|
![]() |
22 czerwca 2017, POMELOGO |
Rok później - w lipcu 2017 oferta Dżemstera została wzbogacona o mini Dżemsterki, które rozszerzyły grupę docelową odbiorców musu o osoby planujące wesele.
Mini Dżemsterki sprawdzają się doskonale jako upominki dla gości weselnych.
Poniżej
cała historia w formie ciekawego case study, opowiedzianego do
kamery.
![]() |
______________
O AUTORCE
Prowadzi firmę, której główną dziedziną jest wsparcie w zakresie szeroko pojętego Marketingu i Strategii Przedsiębiorstwa. Oferuje pomoc w budowaniu marek tworząc dla nich skuteczne plany działania na konkurencyjnych rynkach.
Julia Daroszewska prowadzi również szkolenia z tworzenia skutecznych profili/kont na LinkedIn i Facebooku - największych Mediów Społecznościowych wspierających biznes.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz