Apel
przedsiębiorców,
który opublikowałam na LinkedIn oraz
mój
komentarz do niego
spotkał się z niesamowitym odzewem i zarówno mnie samą jak i pana
Piotra
Zagdańskiego zmotywował do działania. Zatem
– działać czas zacząć z hasztagiem #wspieramciebie.
W
swoim
komentarzu
wspomniałam o pomyśle, którym miałam się podzielić. Roboczo
nazwałam go "stwórzmy własną tarczę antykryzysową" i
wiem, że jest ona tak samo beznadziejna jak nazwanie komputera
"jabłko", a systemu operacyjnego, gatunkiem jabłka. Nie
mniej jednak nazwa to najmniej istotna sprawa.
W
międzyczasie pan Piotr Zagdański na swoim profilu na LinekdIn
opublikował swój
pomysł wsparcia opatrując go hasztagiem #wspieramciebie.
I
myślę, że przy takiej nazwie zostanę.
Moje
marki potrzebują wsparcia. Łącznie mam ich aż osiem, ale w tym
momencie postanowiłam skoncentrować się na tych z branży
spożywczej. Planowałam podjęcie tradycyjnej współpracy z
blogerami, ale w obecnej sytuacji nie mam nerwów na "użeranie
się” z nimi. Pomyślałam też, że zdecydowanie bardziej ufam
społeczności
LinkedIna
- ludziom tam
zgromadzonym, których uważam za kulturalnych i, teraz,
z racji kryzysu,
jadących na podobnym wózku.
Pierwotnie
planowana współpraca miała polegać na wysyłaniu blogerom do
degustacji próbek Dolnośląskiego Grzańca (bezalkoholowego) i
ewentualnie Dżemstera w zamian za podzielenie się opinią o tych
produktach.
Ponieważ
jednak zmieniłam grupę, pakiet degustacyjny chętnie poszerzę o
babeczki COOKIE WITH LOVE.
Ciężko
polecać coś, czego się nie widziało, nie jadło i po prostu nie
zna, dlatego zapraszam na degustację wszystkich, którzy mieliby
ochotę podzielić się opinią o produktach jak również wesprzeć
mnie w opisanych niżej kwestiach – oddzielnie dla każdej z marek.
Dolnośląski Grzaniec
Dolnośląski
Grzaniec (odwiedź www)
to najnowszy produkt wśród moich spożywczych marek. Powstał pod
koniec zeszłego roku, w grudniu zrobił furorę podczas
Jeleniogórskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego, a dokładnie miesiąc
temu został (wraz z Czekoladowe babeczki Cookie with Love i Dżemster
- the most HIPSTER dżem ever) doceniony PIERWSZYM MIEJSCEM w
polsko-czeskim konkursie na produkt regionalny.
WSPARCIE
1.
Chciałabym wprowadzić go do sieci
sklepów - do Biedronki oraz Baltony.
Jeśli
wiesz, z kim powinnam się w tej kwestii kontaktować, proszę o
informację. Moje dotychczasowe próby zakończyły się
niepowodzeniem.
2.
Szukam restauracji lub lokali zainteresowanych poszerzeniem oferty o
pyszny produkt.
Od
września Dolnośląski Grzaniec będzie serwowany w kilku
restauracjach, kilku dolnośląskich miast. Jeśli chciał(a)byś
poszerzyć swoją ofertę o ów produkt, proszę o kontakt
(najlepiej i najszybciej przez
LinkedIn lub telefonicznie).
Oferuję
bardzo korzystną dla współpracę na zasadzie komisu: rozliczamy
się tylko za to, co zostanie sprzedane. To, co zostanie - zabieram z
powrotem bez żadnych kosztów.
Dżemster
Mus
owocowo-warzywny, naturalny i o bardzo małej zawartości cukru
(www).
Planuję
wprowadzić go do sklepów ze zdrową żywnością oferując
współpracę na zasadzie komisu: rozliczam tylko to, co zostało
sprzedane, co nie zostało - zabieram z powrotem bez żadnych
kosztów.
W
wersji mini mini-Dżemsterki sprawdzają
się jako urocze
upominki dla gości weselnych.
WSPARCIE
SZUKAM
1.
Właścicieli
sklepów ze zdrową żywnością,
którzy chcieliby gościć Dżemstera na swojej półce.
2.
OSÓB/FIRM
Z BRANŻY ŚLUBNEJ, które mogą
polecać produkt lub chociaż umożliwić pozostawienie ulotek z
informacją o mini Dżemstkach.
Babeczki COOKIE WITH LOVE
Czekoladowe
babeczki na co dzień działają jako Babeczkowa
Poczta, która umożliwia nadanie pysznej babeczki z własnymi
życzeniami w dowolne miejsce w Polsce.
Najmniejsze
z trzech dostępnych wielkości mogą być spersonalizowane i pięknie
prezentować się jako upominek dla gości weselnych i komunijnych.
Na
rynku B2B cudownie prezentują się:
- jako firmowe gadżety promocyjne z logiem firmy (np. na targach branżowych zamiast krówek)
- jako słodkie upominki dla pracowników np. ze świątecznymi życzeniami w bileciku
- lub też jako alternatywa dla świątecznej kartki wysyłanej partnerom biznesowym z logiem firmy i życzeniami.
WSPARCIE
SZUKAM
firm, które
- lubią rozpieszczać swoich pracowników i zamawiają słodkości na imprezy firmowe, oraz które prezentują się na targach branżowych lub TARGACH pracy i mają dość cukierków krówek, a zamiast tego chciałyby pokazać się z oryginalnym upominkiem w formie babeczki.
- Firm, które wysyłają świąteczne życzenia do swoich partnerów biznesowych i chciałyby to wydelegować przy okazji zamieniając kartki świąteczne na babeczki.
Usługi w cenie 50% od ceny podstawowej
Jestem
właścicielką Agencji Marketingowej POMELOGO i chętnie
zaoferuję pomoc/wsparcie w kwestiach związanych z ogólnie pojętym
marketingiem do końca kwietnia w cenie 50% cen podstawowych.
Częściowa
oferta dostępna jest tutaj.
Poza
tym oferuję projekty graficzne (wizytówki, banery, ulotki, grafiki
na blog, fb itp.), których cena podstawowa to 120zł/strona.
Poza
tym posiadam dwie platformy reklamowe do promocji produktów i usług,
których nabywczyniami są kobiety. Są to:
-
imprezy
bezgotówkowej wymiany ubrań SWAP
organizowane we Wrocławiu, Warszawie, Jeleniej Górze i
Dzierżoniowie
-
portal dla kobiet Gingers
Magazine:
artykuły sponsorowane, reklamy w postach.
Jako
Osobista Stylistka
chętnie wesprę zarówno osoby prywatne jak i firmy –
przeprowadzając szkolenie dla pracowników lub oferując usługi w
ramach pozafinansowego programu lojalnościowego.
Również
w ramach pozafinansowego programu lojalnościowego dla pracowników
oferuję zorganizowanie i przeprowadzenie autorskiego Warsztatu
5 języków miłości dla singli.
WSPARCIE
Oferuję
50% cen podstawowych na promocję w tych przestrzeniach oraz na
organizację SWAP-ów na terenie miast Dolnego Śląska dla firm,
które chciałyby w ten sposób promować swoje lokale oczywiście w
terminach po zakończeniu kwarantanny.
W przypadku pozostałych województw dodatkowo doliczam koszty dojazdu/delegacji.
W przypadku pozostałych województw dodatkowo doliczam koszty dojazdu/delegacji.
Oferty
obowiązują do 30 kwietnia – w tym terminie należy podjąć
decyzję i opłacić ją do 10 maja.
_____________________
O AUTORCE

Prowadzi firmę, której główną dziedziną jest wsparcie w zakresie szeroko pojętego Marketingu i Strategii Przedsiębiorstwa. Oferuje pomoc w budowaniu marek tworząc dla nich skuteczne plany działania na konkurencyjnych rynkach.
Julia Daroszewska prowadzi również szkolenia z tworzenia skutecznych profili/kont na LinkedIn i Facebooku - największych Mediów Społecznościowych wspierających biznes.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz