poniedziałek, 6 kwietnia 2020

#wspieramciebie


Apel przedsiębiorców, który opublikowałam na LinkedIn oraz mój komentarz do niego spotkał się z niesamowitym odzewem i zarówno mnie samą jak i pana Piotra Zagdańskiego zmotywował do działania. Zatem – działać czas zacząć z hasztagiem #wspieramciebie.

W swoim komentarzu wspomniałam o pomyśle, którym miałam się podzielić. Roboczo nazwałam go "stwórzmy własną tarczę antykryzysową" i wiem, że jest ona tak samo beznadziejna jak nazwanie komputera "jabłko", a systemu operacyjnego, gatunkiem jabłka. Nie mniej jednak nazwa to najmniej istotna sprawa.
W międzyczasie pan Piotr Zagdański na swoim profilu na LinekdIn opublikował swój pomysł wsparcia opatrując go hasztagiem #wspieramciebie.
I myślę, że przy takiej nazwie zostanę.

Moje marki potrzebują wsparcia. Łącznie mam ich aż osiem, ale w tym momencie postanowiłam skoncentrować się na tych z branży spożywczej. Planowałam podjęcie tradycyjnej współpracy z blogerami, ale w obecnej sytuacji nie mam nerwów na "użeranie się” z nimi. Pomyślałam też, że zdecydowanie bardziej ufam społeczności LinkedIna - ludziom tam zgromadzonym, których uważam za kulturalnych i, teraz, z racji kryzysu, jadących na podobnym wózku.




Pierwotnie planowana współpraca miała polegać na wysyłaniu blogerom do degustacji próbek Dolnośląskiego Grzańca (bezalkoholowego) i ewentualnie Dżemstera w zamian za podzielenie się opinią o tych produktach.
Ponieważ jednak zmieniłam grupę, pakiet degustacyjny chętnie poszerzę o babeczki COOKIE WITH LOVE.


Ciężko polecać coś, czego się nie widziało, nie jadło i po prostu nie zna, dlatego zapraszam na degustację wszystkich, którzy mieliby ochotę podzielić się opinią o produktach jak również wesprzeć mnie w opisanych niżej kwestiach – oddzielnie dla każdej z marek.

Dolnośląski Grzaniec

Dolnośląski Grzaniec (odwiedź www) to najnowszy produkt wśród moich spożywczych marek. Powstał pod koniec zeszłego roku, w grudniu zrobił furorę podczas Jeleniogórskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego, a dokładnie miesiąc temu został (wraz z Czekoladowe babeczki Cookie with Love i Dżemster - the most HIPSTER dżem ever) doceniony PIERWSZYM MIEJSCEM w polsko-czeskim konkursie na produkt regionalny.


WSPARCIE

1. Chciałabym wprowadzić go do sieci sklepów - do Biedronki oraz Baltony.
Jeśli wiesz, z kim powinnam się w tej kwestii kontaktować, proszę o informację. Moje dotychczasowe próby zakończyły się niepowodzeniem.

2. Szukam restauracji lub lokali zainteresowanych poszerzeniem oferty o pyszny produkt.
Od września Dolnośląski Grzaniec będzie serwowany w kilku restauracjach, kilku dolnośląskich miast. Jeśli chciał(a)byś poszerzyć swoją ofertę o ów produkt, proszę o kontakt (najlepiej i najszybciej przez LinkedIn lub telefonicznie).
Oferuję bardzo korzystną dla współpracę na zasadzie komisu: rozliczamy się tylko za to, co zostanie sprzedane. To, co zostanie - zabieram z powrotem bez żadnych kosztów.

Dżemster

Mus owocowo-warzywny, naturalny i o bardzo małej zawartości cukru (www).
Planuję wprowadzić go do sklepów ze zdrową żywnością oferując współpracę na zasadzie komisu: rozliczam tylko to, co zostało sprzedane, co nie zostało - zabieram z powrotem bez żadnych kosztów.
W wersji mini mini-Dżemsterki sprawdza się jako urocze upominki dla gości weselnych.



WSPARCIE

SZUKAM
1. Właścicieli sklepów ze zdrową żywnością, którzy chcieliby gościć Dżemstera na swojej półce.
2. OSÓB/FIRM Z BRANŻY ŚLUBNEJ, które mogą polecać produkt lub chociaż umożliwić pozostawienie ulotek z informacją o mini Dżemstkach.

Babeczki COOKIE WITH LOVE

Czekoladowe babeczki na co dzień działają jako Babeczkowa Poczta, która umożliwia nadanie pysznej babeczki z własnymi życzeniami w dowolne miejsce w Polsce.
Najmniejsze z trzech dostępnych wielkości mogą być spersonalizowane i pięknie prezentować się jako upominek dla gości weselnych i komunijnych.



Na rynku B2B cudownie prezentują się:
  • jako firmowe gadżety promocyjne z logiem firmy (np. na targach branżowych zamiast krówek)
  • jako słodkie upominki dla pracowników np. ze świątecznymi życzeniami w bileciku
  • lub też jako alternatywa dla świątecznej kartki wysyłanej partnerom biznesowym z logiem firmy i życzeniami.

WSPARCIE

SZUKAM firm, które
  • lubią rozpieszczać swoich pracowników i zamawiają słodkości na imprezy firmowe, oraz które prezentują się na targach branżowych lub TARGACH pracy i mają dość cukierków krówek, a zamiast tego chciałyby pokazać się z oryginalnym upominkiem w formie babeczki.
  • Firm, które wysyłają świąteczne życzenia do swoich partnerów biznesowych i chciałyby to wydelegować przy okazji zamieniając kartki świąteczne na babeczki.


Usługi w cenie 50% od ceny podstawowej


Jestem właścicielką Agencji Marketingowej POMELOGO i chętnie zaoferuję pomoc/wsparcie w kwestiach związanych z ogólnie pojętym marketingiem do końca kwietnia w cenie 50% cen podstawowych.

Częściowa oferta dostępna jest tutaj.
Poza tym oferuję projekty graficzne (wizytówki, banery, ulotki, grafiki na blog, fb itp.), których cena podstawowa to 120zł/strona.


Poza tym posiadam dwie platformy reklamowe do promocji produktów i usług, których nabywczyniami są kobiety. Są to:
- imprezy bezgotówkowej wymiany ubrań SWAP organizowane we Wrocławiu, Warszawie, Jeleniej Górze i Dzierżoniowie
- portal dla kobiet Gingers Magazine: artykuły sponsorowane, reklamy w postach.

Jako Osobista Stylistka chętnie wesprę zarówno osoby prywatne jak i firmy – przeprowadzając szkolenie dla pracowników lub oferując usługi w ramach pozafinansowego programu lojalnościowego.

Również w ramach pozafinansowego programu lojalnościowego dla pracowników oferuję zorganizowanie i przeprowadzenie autorskiego Warsztatu 5 języków miłości dla singli.



WSPARCIE

Oferuję 50% cen podstawowych na promocję w tych przestrzeniach oraz na organizację SWAP-ów na terenie miast Dolnego Śląska dla firm, które chciałyby w ten sposób promować swoje lokale oczywiście w terminach po zakończeniu kwarantanny.
W przypadku pozostałych województw dodatkowo doliczam koszty dojazdu/delegacji.


Oferty obowiązują do 30 kwietnia – w tym terminie należy podjąć decyzję i opłacić ją do 10 maja.


_____________________


O AUTORCE

Julia Daroszewska od ośmiu lat zajmuje się ogólnie pojętym marketingiem. Potrafi skutecznie wykorzystywać wszelkie dostępne na rynku narzędzia, co przekłada się na duże zasięgi i budowanie świadomości wspieranych przez nią marek.
Prowadzi firmę, której główną dziedziną jest wsparcie w zakresie szeroko pojętego Marketingu i Strategii Przedsiębiorstwa. Oferuje pomoc w budowaniu marek tworząc dla nich skuteczne plany działania na konkurencyjnych rynkach.

Julia Daroszewska prowadzi również szkolenia z tworzenia skutecznych profili/kont na LinkedIn i Facebooku - największych Mediów Społecznościowych wspierających biznes.




           Insta      

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza