czwartek, 23 lipca 2020

Jestem w raporcie top 14 postów na LinkedIn




Zostałam dziś (3 lipca) turbo zaskoczona w to piątkowe przedpołudnie.
Mój post z portalu LinkedIn stał się elementem ciekawego raportu i LinkedInowego zbioru case study wraz z omówieniem.
Raport dotyczy postów na portalu LinkedIn, które zebrały wyjątkowo dużo reakcji.


Raport jest nie w pełni poprawny. Posty na LinkedIn swoje zasięgi zawdzięczają również temu, że były skomentowane przez osoby generujące duże zasięgi.
Ma to ogromne znaczenie.


Moje komentarze generują bardzo duże zasięgi i znalazły się pod częścią z postów zamieszczonych w raporcie, m.in. pod postem:
1. Gabrieli Jończyka
6. Sylwii Spurek
13. Marty Olesiak.


__________
Linki związane z powyższym raportem:
1. Raport

______________________



Jeśli chcesz lub planujesz:
  • wprowadzić swój produkt na zagraniczne rynki: przede wszystkim Czeski i Niemiecki
  • włączyć Dolnośląskiego Grzańca do swojego asortymentu sprzedażowego - do restauracji, pubu, baru, czy sklepu
odezwij się do mnie!
Odezwij się również w kwestii:
  • skutecznej promocji swoich produktów i usług, jeśli dedykujesz je kobietom (www.wymianaubrań.pl)
  • wejść ze swoim asortymentem do Internetu (czytaj więcej).

Nazywam się Julia Daroszewska. Od ośmiu lat zajmuję się ogólnie pojętym marketingiem. Potrafię skutecznie wykorzystywać wszelkie dostępne na rynku narzędzia, co przekłada się na duże zasięgi i budowanie świadomości wspieranych przeze mnie marek.
Prowadzę szkolenia z tworzenia skutecznych profili/kont na LinkedIn i budowania strategii działań, która pomaga osiągnąć zamierzony sukces: budować wizerunek eksperta, wspierać markę w budowaniu jej świadomości lub szukania pracy.

                                   OFERTA | KONTAKT 



           Insta      


Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza