niedziela, 20 czerwca 2021

Zaczynam trzeci z rzedu tydzień bez wolnego dnia...

 

Dziś zaczynam trzeci z rzędu tydzień bez ani jednego dnia wolnego.

Wczoraj byłam na jarmarku 2h drugi od domu (tam i z powrotem).
Dziś miałam korepetycje z biznesu i mieszanie w kotle, jutro z angielskiego, a później znów stanie nad kotłem z Dżemsterem i domykanie spraw związanych z bezgotówkowymi wymianami ubrań z cyklu SWAP: w piątek odbędzie się SWAP Wrocław - wymiana ubrań, a w czwartek SWAP Kraków.

W sobotę z samego rana, po piątkowym SWAPie jadę w Karkonosze na dwa jarmarki: do godz. 14.00 będę w Świeradowie Zdroju na JarmarkuIzeRynek, a od razu potem do samego wieczora w Szklarskiej Porębie na Jarmarku Świętojańskim.

Nie wiem, czy czeka mnie od razu powrót do domu, czy uda mi się przenocować w Szklarskiej (na co, nie ukrywam, liczę!)




I co ja z tego wszystkiego mam?!

Satysfakcję!

Póki co tylko satysfakcję.

I zmęczenie.

Tego drugiego zdecydowanie więcej.


Pociesza mnie jednak fakt, że Phil Knight (twórca marki NIKE) i Dirk Rossmann również budowali swoje imperia przez lata, po drodze zadowalając się tylko małymi sukcesami i postępami w rozwoju swoich marek.


Zdałam sobie bowiem sprawę, że całkiem czym innym jest prowadzenie firmy tylko dla pieniędzy, a czym innym wcielanie w życiu swojej misji i wizji. To drugie to budowanie imperium, które nie za szybko przenosi oczekiwane przychody, a nawet jeśli, to początkowo w całości idą one na inwestycje i dalszy rozwój firmy.
Nie - do kieszeni przedsiębiorcy, jak się wielu wydaje.


_____________________

O AUTORCE


Julia Daroszewska od ośmiu lat zajmuje się ogólnie pojętym marketingiem. Potrafi skutecznie wykorzystywać wszelkie dostępne na rynku narzędzia, co przekłada się na duże zasięgi i budowanie świadomości wspieranych przez nią marek.
Prowadzi firmę, której główną dziedziną jest wsparcie w zakresie szeroko pojętego Marketingu i Strategii Przedsiębiorstwa. Oferuje pomoc w budowaniu marek tworząc dla nich skuteczne plany działania na konkurencyjnych rynkach.

Julia Daroszewska prowadzi również szkolenia z tworzenia skutecznych profili/kont na LinkedIn i Facebooku - największych Mediów Społecznościowych wspierających biznes.




           Insta      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz